torsdag 21. oktober 2010

Min første giveaway!


Jeg tenker at det er på tide at jeg arrangerer min første giveaway, og min kommende bursdag må da være en utmerket anledning? Er da vel ikke bare bursdagsbarnet som skal få pakker? 

Frist for deltakelse vil da bli 11. november. Trekningen vil foregå i løpet av ettermiddagen/kvelden denne torsdagen.

Dersom du ikke har blogg må du huske å legge igjen e-postadressen i din kommentar.

Regler:
Du kan delta med inntil 3 lodd. 1 lodd hvis du kommenterer dette innlegget, 1 lodd hvis du legger deg til som følger og 1 lodd dersom du linker til dette innlegget i din blogg. Bruk gjerne bildet i dette innlegget som link.

I kommentaren må du fortelle meg hvor mange lodd du tar og om du ønsker en gave med tema strikk eller søm. Når vinneren er trukket vil jeg sette sammen en gave ut i fra hva vinneren har ønsket. 

Lykke til

131 kommentarer:

  1. Artig! 3 lodd på meg:) Stikk eller søm? Jeg liker overraskelser:) Fin blogg:)

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med. # lodd til meg. Er følger fra før, og legger en link til deg på min blogg. Jeg har ikke symaskin så mitt tema blir strikk.

    SvarSlett
  3. Så koselig at du også vil gi gave på burdagen din :)
    Jeg trekker 3 lodd.
    Strikk :)
    Lykke til med give away!

    SvarSlett
  4. Æ vil gjærne ha en gave på bursdagen din :)
    3 lodd på mæ! Å æ trur æ si strikk,kanskje..? Ja,æ gjør det :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med på din Give away.
    Tar 3 lodd jeg!

    Skulle jeg være så heldig å vinne, så blir temaet søm.

    Lykkeliten

    SvarSlett
  6. Jeg vil veldig gjerne være med, tar 3 lodd er allerede følger med bloglovin :) Velger strikk jeg :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med den kommende dagen! Jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  8. Jeg blir såklart med! Alltid moro med give-aways!
    Jeg har deg allerede lagt til på bloggrollen min - og jeg poster og linker, så da blir det vel 3 lodd på meg???

    God helg!

    lena :o)

    SvarSlett
  9. Jeg blir gjerne med i denne spennende giveawayen. Siden jeg har en forkjærlighet for sying velger jeg en pakke med søm-overraskelse. Jeg tar 3 lodd. Trodde jeg hadde lagt meg til som følger av bloggen din allerede, men det har jeg visst ikke gjort. Nå er jeg ihvertfall følger også (fordi jeg synes du har en kjempefin blogg)!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Fant nettopp bloggen din og den er jammen koselig. Jeg tar tre lodd jeg. Skal blogge om den i løpet av dagen, og har lagt meg inn som follower. Strikk eller søm, hmmmm ja si det. Liker overraskelser jeg :)

    SvarSlett
  11. Morsom måte å feire sin egen bursdag på :-)
    Jeg tegner meg for 3 lodd; skal bli morsomt å se hvor mange som legger inn kommentarer til deg. Jeg liker både strikking og sying, men skal jeg velge mellom disse to, må det bli sømrelatert gave.
    Glad helg ønskes deg .-)

    SvarSlett
  12. I would love to win the giveaway!

    SvarSlett
  13. I will take my chance! Although I do not understand a word ;) Will post info about your giveaway on my blog!
    Best wishes
    Jo&cats

    SvarSlett
  14. To lodd il meg, takk! Og gjerne sømrelatert premie! Eller strikke...

    SvarSlett
  15. 2 lodd takk. Tror jeg vil ha strikk :)

    SvarSlett
  16. 2 lodd her! Jeg er følger via Bloglovin :) og skulle jeg vinne, så tror jeg strikk tar seieren i valget ;)

    SvarSlett
  17. Kjempefin give away.
    Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)

    Om jeg skulle være heldig å vinne velger jeg søm:)

    SvarSlett
  18. Morro! To lodd på meg, og siden jeg ikke syr selv må jo jeg velge sømarbeid-gave.

    SvarSlett
  19. Så snill du er som deler ut gave til andre på bursdagen din!

    Jeg tar tre lodd, har lagt meg til som følger og legger ut en link på bloggen min :)

    Vil gjerne ha en sypakke om jeg blir så heldig å vinne, har strikkeutstyr nok til flere mnd fremover ;)

    SvarSlett
  20. dette er spennende og jeg deltar med et lodd. Synes det er morsomst at du bestemmer hvis jeg vinner.
    Aud.havn@git.no

    SvarSlett
  21. Hei, Jeg tar et lodd og velger strikk.
    Monica
    mjcpk@c2i.net

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med og :) 3 lodd til meg :)
    Jeg velger tema strikk.

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne være med på din giveaway. søm.

    SvarSlett
  24. Hihi! Så gøy at du er med på Give Away hos meg! Er jeg med her da??? NÅ er jeg det iallefall;)
    Tar tre lodd jeg, og velger meg..... *vanskelig* SØM! Spennende! Ha en fin dag!

    Klem fra Janniche, Duse Pasteller

    SvarSlett
  25. Send meg adressen din, så skal du få en liten gave fra meg på min giveaway.

    SvarSlett
  26. Trekker meg et lodd og sier STRIKK :0)


    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  27. Grattis med bursdagen som kommer, jeg tar ett lodd hos deg jeg :) Og når det kommer til strikk eller sy, så er jeg vel mer kompis med strikkepinnene enn med symaskina :)

    SvarSlett
  28. Å så morsomt da..jeg er egentlig litt sånn som ole brumm jeg..ja takk begge deler,,haha men siden jeg må velge så blir det strikk..2 lodd på meg
    Klem fra fruen

    SvarSlett
  29. Jeg er med! Skal linke deg og følge deg. Da blir det vel 3 lodd!

    Krysse fingrer og håpe, håpe, håpe!

    SvarSlett
  30. Overraskelser er kanskje det beste jeg veit... 1 lodd, strikk :)

    monaberg @ gmail.com

    SvarSlett
  31. Så gøy, tar gjerne et lodd jeg også. :o)

    SvarSlett
  32. Så snill du er som gir bort gave på bursdagen din :D Jeg tar gjerne et lodd hos deg, et strikkelodd ;)

    SvarSlett
  33. artig med giveaways! jeg tar ett lodd. (nilsen84@gmail.com)

    SvarSlett
  34. Heisann.
    Får ikke til å følge deg. Google sier det er noe feil og jeg må prøve senere. Jeg legger deg til i bloggrullen min i steder, hvis det er ok?

    SvarSlett
  35. 1 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  36. Gratulerer - og jeg vil gjerne være med. 2 lodd og tema er strikk :-)

    SvarSlett
  37. Jeg tar to lodd :) Tar gjerne noe med strikk :)

    SvarSlett
  38. Hei, tar gjerne et "strikk" lodd jeg:)

    SvarSlett
  39. Jøss!
    For et gavmildt bursdagsbarn! =)
    Jeg tipset alle mine f.b venner om bloggen din, er følger og med denne kommentaren skulle det bli 3 lodd =)

    Hipp hurra for pittelitn =))

    Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  40. Så koselig ide da, tror jeg også må lage en give away senere. Jeg tar gjerne 3 lodde, og gleder med til å følge med på bloggen din videre. Du har en veldig inspirerende blogg. Jeg liker både strikking og søm, så overraskelser er supert på begge områder.

    SvarSlett
  41. Gratulerer.
    Tar gjerne to lodd her hos deg.
    Tema må være strikking. For det blir det mye av.
    Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  42. Uhha jeg vil da gerne være med med 2 lodder, og krydser fingre;0)

    SvarSlett
  43. Hei. Jeg tar gjerne 1 lodd. Ønsker meg "søm".
    Så spennende!
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  44. Gratulerer med den kommende dagen!
    Siden det går bare i strikking i heimen, er det vel naturlig at det blir ønske om noe strikkerelatert... :-)
    2 lodd, linker på min side.

    SvarSlett
  45. Grattis med bursdagen!

    Jeg tar gjerne to lodd, jeg har lagt meg til som følger av bloggen din og lagt inn denne kommentaren :-)

    SvarSlett
  46. Gratulerer med bursdagen som kommer opp!!!!
    Jeg må slenge meg på denne give awayen også, så artig da!
    Jeg driver med både strikk og søm så jeg overlater til skjebnen hva som dukker opp om jeg skulle være så heldig å vinne=)
    *krysse fingre*

    SvarSlett
  47. Da har jeg linket meg!
    Blir vel totalt 3 lodd da?

    SvarSlett
  48. Ooooh! Artig! =)

    Tar gjerne 2 lodd, jeg! =)

    SvarSlett
  49. Hei.
    Jeg vil gjerne være med med to lodd.
    Ha en super helg;)

    fra Ann-M

    SvarSlett
  50. Gratulerer. Jeg vil gjerne ha 3 lodd og mitt tema er strikk.

    SvarSlett
  51. Gratulerer med dagen som kommer!
    Fant give awayen din i Moan sin blogg. Har aldri vært her før jeg så nå skal jeg snoke litt rundt!
    Tar ett lodd jeg. Er en strikker med symaskin. Jeg og symaskinen blir ikke helt venner, så jeg ønsker meg strikkerelatert!

    SvarSlett
  52. Gratulerer med dagen!
    Jeg tar tre lodd og velger strikk.

    SvarSlett
  53. Grattis - tre lodd til meg (og velger strikkerelatert om jeg skulle være så heldig...)

    SvarSlett
  54. Dette virker som en superspennende give-away, så jeg henger meg på med 3 lodd! Veldig fin og inspirerende blogg, tusen takk for det:) (Tema: strikk)

    SvarSlett
  55. Gratulerer med den kommende dagen. Så snilt av deg å gi bort noe når du har bursdag. Jeg legger meg til som følger, så da blir det to lodd på meg. Jeg velger meg en gave med tema søm.

    SvarSlett
  56. Så koselig blogg og morsomt med nytt bloggbekjentskap. 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  57. Prøver å legge meg til som følger, men går ikke :( 1-2 lodd til meg, velger strikk <3

    SvarSlett
  58. Må bare si at etter bare en liten titt i bloggen din så har jeg lagt deg til i bloggroll lista mi på min nye hobbyblogg :) Vi har mye av den samme smaken :)

    SvarSlett
  59. Jeg elsker giveawayer, vinner aldri, men gir aldri opp håpet! ^^

    2 lodd på meg (følger!), og om det blir en strikke eller sømpakke så gjør ikke det noe, jeg liker overraskelser! :)

    SvarSlett
  60. Jeg slutter meg til gratulasjonene og melder meg på trekninga med to lodd- tvi-tvi:) Gjerne søm, forresten!

    SvarSlett
  61. Artig! Strikkstrikkstrikk....
    To lodd i første omgang, så sir æ ifra om æ rekke et til ;)

    SvarSlett
  62. Hei
    vil gjerne være med i trekningen, tre lodd
    ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  63. Give away er gøy!
    Jeg tar med dette gjerne tre lodd, og skulle jeg være så heldig, så er det strikk som ligger mitt hjerte nærmest.
    Gratulerer med dagen som kommer!

    SvarSlett
  64. Hei!
    Du er jo ny her! Og stiller allerede med blogglotteri! Flott!
    Jeg blir gjerne med og feirer din kommende bursdag, og jeg smeller til med å feire at du er kommet med i blogglandialaget!
    Jeg linker til deg på min blogg!

    SvarSlett
  65. :) Perfekt dag for Give Away! Ser ut for at vi har bursdag på samme dag. 3 lodd :) Hvis jeg vinner, ønsket er et sømarbeid! :)

    SvarSlett
  66. To lodd til meg, eg har linka frå bloggen min! Blir spennede å følge med på bloggen din, eg er også ny og ivrig ;) Må legge deg til i lista mi også trur eg

    SvarSlett
  67. Tjohoo. jeg vil gjerne være med på give away hos deg og tar ett lodd. Det er uansett om det er søm eller strikk hvis jeg skulle være så heldig å vinne.
    Beste novemberhilsninger fra Susanne

    SvarSlett
  68. Hei, så fin blogg da!
    Jeg vil såklart være med, og tar to lodd. Strikk eller søm... Hmmm... Tror jeg satser på strikk, men begge frister! :)

    SvarSlett
  69. Det var en fin idè :-) Gratulerer så mye med dagen som kommer. Har linket i bloggen min så 2 lodder på meg, søm. Ønsker deg en kreativ og flott uke.

    SvarSlett
  70. Fin blogg:)
    Tar gjerne 1 lodd jeg:)

    SvarSlett
  71. Så moro. Jeg er med. To lodd på meg, kommentar og følger. Legger deg i blogglista mi jeg, bedre der enn å følge (er ikke så flink å følge med i blogger jeg bare følger)

    SvarSlett
  72. Her må jeg nok trekke ett lodd:)
    Flott blogg, lenge siden jeg har vært her nå. Kom hit via "Strikk og tøys" som har linket til din giwe away. Gratulere med dagen ogs:)
    OG skulle lykken stå meg bi ender jeg nok på "strikk":)
    Ha ei fin uke videre...

    SvarSlett
  73. Så spennende:) Tar 1 lodd. Ha ein fin bursdag!

    SvarSlett
  74. Og skulle eg vinne, ønsker eg sømpakke. Gløymte å sei det;)

    SvarSlett
  75. Hei!

    Jeg vil gjerne ta ett lodd jeg, i strikk :-) Har nettopp overtatt mamma sin gamle symaskin, men tror det blir litt ambisiøst i starten. Min epost er anerengelsen@hotmail.com.

    Flott blogg :-)

    Mvh Ane

    SvarSlett
  76. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Vinner jeg ønsker jeg strikkepakke ♥

    Her er innlegget mitt: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/vinn-hobbypakke.html

    God helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  77. Gratulerer med kommende bursdag ;o) Er med med 3 lodd ! Og lykke til oss meg min give away ;o) Ha en flott helg!

    SvarSlett
  78. Gratulerer med dagen på forskudd!!! Skal si du er gavmild:-) Følger deg gjerne videre!!! Strikking er topp.... Ha ei virkelig flott helg!!! Klem Ps. Takker for 2 lodd!!

    SvarSlett
  79. Mange tillykker herfra.

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder og jeg er mest til strik :-)

    SvarSlett
  80. Blir gjerne med og legger også en link hos meg. Så spennende med hemmelig premie. Ønsker meg sømpakke dersom jeg er så heldig å stikke av med premien.

    SvarSlett
  81. Heihei:)Så flott blogg du har.

    2 lodd på meg!:)
    Jeg ønsker meg strikkepakke:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/vinn-hobbypakke.html

    Mvh siv anita

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  82. Så snill du er som deler ut bursdagsgaver. :-)
    Jeg blr gjerne med og feirer deg med et lite lodd.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  83. Kjempefin blogg! Jeg tar 2 lodd :)
    Temaet søm passer meg best...

    SvarSlett
  84. Oj, så spennende!
    Jeg vil også være med... 3 lodd på meg, takk!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  85. Så fin blogg du har. Så snill du er dom gir bort en gave på bursdagen din. :) Dette vil jeg gjerne være med på, så jeg tar 3 lodd. Kommentar, følger bloggen din, gleder meg å følge deg vidre og så har jeg lakt en link på sidebaren min på bloggen.
    Vis jeg vinner så velger jeg søm:)

    SvarSlett
  86. Gratulerer med den kommende bursdagen!
    Jeg tar gjerne 3 lodd, og tror det er best jeg holder meg til strikk...

    SvarSlett
  87. Grattis med bursdag og give away :-) Jeg tar 2 lodd i kveld...

    SvarSlett
  88. Gratulerer med dagen! :) Så spennende med Give-Away :D Jeg tar tre lodd (er nå følger, og har link i bloggen min :) )

    SvarSlett
  89. Hei!
    Jeg vil være med og tar 2 lodd :) Tusen takk!
    Om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg...em...eeee... Strikk tror jeg ;)

    Ha en finfin dag :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  90. 3 lodd til meg. Jeg ønsker meg en søm-pakke om jeg skulle være så heldig å vinne. Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  91. Gratulerer med dagen som kommer!
    Jeg vil gjerne delta med ett lodd.
    Og har litt problemer med å velge mellom strikk og søm for tiden.... men kanskje symaskinen frister mest?
    :)

    Lena
    verdenegal@yahoo.no

    SvarSlett
  92. Gartulerer med dagen som kommer=) Jeg er gjerne med og tar 3 lodd.
    Ønsker strikk hvis jeg skulle være så heldig å vinne.

    SvarSlett
  93. Så utrolig gøy med give away :) blir gjerne med på den :) jeg tar et lodd om gangen.

    SvarSlett
  94. Gratulerer med kommende bursdag! Jeg tar også tre lodd, og vil gjerne ha strikkerelatert gave dersom jeg vinner!

    SvarSlett
  95. Det er alltid så gøy med give-aways! Jeg er med og tar tre lodd for å sikre meg en strikkerelatert gevinst. Heh...med min vinnerlykke tror jeg heller jeg vil ønske deg en riktig god bursdag! ;0)

    SvarSlett
  96. Jeg er gjerne med på denne giveawayen - trekningen på torsdag er jo den samme dagen som jeg og min kjære samboer 4 års jubileum. :)

    Gratulerer med den kommende dagen!
    Tar med meg tre lodd, og ønsker meg strikkerelatert om jeg vinner.

    Kristin

    SvarSlett
  97. Gratulerer med dagen du har snart!

    Morsomt å være med på konkurranse; ett lodd til meg!

    :)
    Mvh

    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  98. Gratulerer med dagen som er nært forestående!

    Nydelig blogg du har!

    Melder meg på trekningen med hele tre lodd!

    Klem

    SvarSlett
  99. Glemte å skrive at jeg ønsker gave som er relatert til strikking... (om jeg skulle være den heldige som vinner)

    SvarSlett
  100. Jeg er med og tar 1 lodd :) Tema: strikk
    Krysser fingrene :)

    Gratulerer med dagen!

    Mvh Runa Kjelland
    r_kjelland@live.no

    SvarSlett
  101. Tar gjerne to lodd. Tema søm. Lissi75@live.com

    SvarSlett
  102. 2 lodd! :o)
    Jeg velger meg "Strikk"!

    Hilsen Beate
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  103. Hei. 2 lodd til meg.
    Jeg har lagt meg til som følger. Er veldig glad i søm. Spennende å se om jeg vinner:-)

    SvarSlett
  104. Gratulerer så mye med dagen! Har ingen spesielle ønsker, synes det er spennende å være med!

    SvarSlett
  105. Tar gjerne ett lodd :)
    Å skulle æ vær heldi så velge æ søm :)

    Gratulere så masse me dagen :)

    SvarSlett
  106. Gratulerer med dagen. Jeg vil gjerne ha 1 lodd, strikk om jeg skulle være så heldig...
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  107. morsomt. Jeg slenger meg med, ett lodd til meg. Samme om det er strikk eller søm ;-) Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  108. Hipp Hurra for deg som har bursdag i dag!
    Kom over denne kjempefine bloggen via VigdisAlbum i dag, og jeg liker hva jeg ser!

    Trekker samtidig 2 lodd hos deg, og legger meg til som følger.
    Strikk eller søm?! Hmm... vanskelig.. så overrask meg!

    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  109. Da blei det link og :) Så tre lodd totalt :D

    SvarSlett
  110. Gratulerer med dagen, ingen dum dag å ha bursdag på: )
    Jeg vil være med i giveawayen din med 1 lodd!:)

    Ha en fin dag!

    hilsen Christine
    tine_konk@hotmail.com
    www.cjawalgren.blogg.no

    SvarSlett
  111. Rekk eg å komme med, med 1 lodd..
    Gratulerer med dagen :)

    SvarSlett
  112. Phu, jeg hiver meg med i siste liten. Har jo så lyst å vinne noen nå rett før jul :-)
    Har også lagt deg til, så jeg kan følge bloggen din. :-)
    Lykke til med trekningen!

    SvarSlett