mandag 26. juli 2010

Herlig ferie!

Når været viser seg fra godsiden, er det ingenting som er bedre enn å ha ferie! Dette er siste uken, og den skal nytes for fullt. Lange, late dager... 

I helgen har jeg prøvd å få oversikt over kaoset i garnhaugen min, og hvilke prosjekter jeg ikke har fullført. Det var fler enn jeg trodde. Må vel få orden på det etterhvert... Jeg har begynt på en gave som må være ferdig i begynnelsen av august, legger ut bilde etter bursdagsbarnet har mottatt den.

Ellers er det julegaver som står i fokus for tiden. Har heldigvis ganske klare ideer om hva jeg skal lage, så satser på at det går unna! 

Legger ut noen bilder av hva jeg har gjort i helgen. 


Natt til lørdag var vi og fisket, nydelig å få med seg morgensolen i fjelltoppene! Ble ikke mye fangst, men koselig var det. 


Strikket ferdig noen kluter som ei venninne fikk i bursdagsgave. Strikket disse tre klutene på forskjellige måter, så ba jeg om tilbakemelding på hvilken som er best i bruk. Er ny i "strikkeklut-verden". 



Lørdags ettermiddag var det tid for en skogstur sammen med ei god venninne. Skikkelig fint vær! 

Nå er det på tide å komme seg ut! Ha en fin mandag!

1 kommentar:

  1. Nydelig natur! Fisketur er kjempe koselig! Vi var også ute og fisket på lørdag :) fikk en del torsk så det blei mange nydelige middag av både ren torskefilet og mange gode fiskekaker!

    SvarSlett