lørdag 14. august 2010

Helg igjen

Har vært stille på bloggfronten denne uken, jeg har for det meste ikke vært hjemme. Nå er det lørdags formiddag, vaskemaskinen går sin vante gang, og utenfor regner det. Perfekt bloggstemning.

Denne uka har jeg vært på besøk hos mamma. Det trengtes, altfor lenge siden sist! I knallværet har jeg tatt masse bilder av verdens søteste lillesøster på trampolinen. 

"Se nu, Hanne! Æ ska ta salto.", var en setning jeg hørte mange ganger. 
Med salto mente hun dette:


Nå skal vi dra på sykehuset og besøke en ny verdensborger. Den lille prinsessa som fikk det rosa vognteppet jeg blogget om tidligere ♥

Fikk gjort ferdig en bursdagsgave som skal sendes i dag. Legger ut bilder etter mottaker har fått den.

2 kommentarer:

  1. Koselig med besøk, og alle unger elsker visst trampoline. :o)

    SvarSlett
  2. Koseleg med besøk. Trampoline er ein sikker vinnar. ;)

    SvarSlett