søndag 1. august 2010

Siste feriedag

Da var den kommet... Siste dagen i ferien. I dag har jeg tenkt mye på hva jeg skulle og burde brukt ferien til. Kommer egentlig frem til at det gjør ingenting at jeg ikke har gjort så mye! Har hatt godt av total avslapping.

Har fortvilt prøvd å snu døgnet tilbake til normalen disse siste dagene, og i dag kom jeg meg opp klokken ni! *Klapp på skulderen* Er spent på om vekkeklokka klarer jobben sin i morgen tidlig klokken seks!Er egentlig ganske klar for å ta i ett tak på jobben fremover, har blitt full av ny energi! 

Nå skal jeg vise dere hva jeg har ferdigstilt i dag! Har siklet på disse lenge, men siden oppskriften var engelsk har jeg ikke hatt mot til å prøve meg. I natt bestemte jeg meg for at jeg skulle få det til, og visst gjorde jeg det! 


Søte, små Converse



Nei, nå skal middagen lages og ettermiddagen nytes! Ønsker alle en flott søndag! 


6 kommentarer:

  1. Så stilige de skoene var :-)

    SvarSlett
  2. Så nydelige sko.
    Jeg har også begynt å tenke på det å stå tidlig opp igjen. Ikke lett det der, huff. Jeg begynner på jobb på tirsdag. Lykke til med vekkinga.

    SvarSlett
  3. Oi, de var kule!

    Blir bare mer og mer overbevist om at å lære å hekle er det rette å gjøre!

    SvarSlett
  4. Takk:)

    Ja, hekling er tingen;) Greit å ha noe å koble av strikkingen med:P

    SvarSlett
  5. Heia, og takk for kommentar =)

    Det i ikke raglan æ strikke, men ska strikke på en sånn stor deilig hals når æ e ferdig med arman... Håpe æ rekk d før skolestart neste tirsdag =)

    SvarSlett
  6. Kor lang ti har du brukt te nu? Glede mæ te å se resultate;) Æ har ikke tålmodighet te sånne store prosjekta:P Ende opp i skuffa lamme alt anna æ ha bynt på å ikke fullført:P *les:mariusgenser*

    SvarSlett