mandag 27. september 2010

Gavelek

Det lå en fin pakke i postkassen min i dag! Finnes det noe triveligere etter en lang mandag på jobb? Denne kom fra ei hyggelig bloggdame som har hatt en liten gavelek i bloggen sin. Sjekk ut Hobbykroken!


Og for en gave jeg fikk! Jeg som er så glad i noe varmt å drikke, kunne vel strengt tatt ikke fått noe bedre. Teen har jeg ikke smakt før, så den skal testes senere denne mørke høstkvelden foran tv'n. Gleder meg!

Det er meningen at mottaker av gave skal fortsette denne leken, og da er det ikke noe annet å gjøre enn å sette i gang. Leken forgår slik at jeg sender en liten gave til de tre første som kommenterer på dette innlegget. Disse tre må legge ut bilde av gaven de mottar fra meg, samt sende gave til de tre første som kommenterer hos dem. Morsomt sant?

3 kommentarer:

  1. Det undres meg jo at ingen har lagt igjen en beskjed her til deg... Jeg vil gjerne være med på GiveAlong! Elsker å få overraskelser i posten!

    :o)

    SvarSlett
  2. Flott gave du har fått her, og spennende å være med på.

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Send meg adressen per e-post hanne_mik@yahoo.no :)

    SvarSlett