fredag 8. oktober 2010

Ønskebrønnen

Nå er det helg igjen, og med helga kom uværet. Heldigvis trenger man ingen unnskyldning for å sitte inne å kose seg, med slikt vær utenfor døra.

I dag fikk jeg åpne pakken fra hemmligvennen på Uformelt. Jeg klarte ikke å vente til etter jobb, så papiret ble revet av i morges, og du verden for en gave min hemmelige venn har ordnet! 

Pakken inneholdt: 
- Fargerikt, prikkete stoff 
- 3 glidelåser 
- Mørkegrønt garn fra Malsen og Mor (Donegal Silketweed)
- Ett nøste Cascade 220 Superwash 
- Oppskrift på Hermione's Cable and Eyelet Hat
- 5 knapper 
- 5 dødskule maskemarkører
- MASSE Toblerone! Mmmmmm... 





Gleder meg skikkelig til jeg skal sette i gang med det nye garnet! Jeg har aldri prøvd disse før, og er spent på hvordan de er å strikke med. Pakken var som laget for denne helgas planer! 

Tusen takk Hespetre!
- Like morsomt å skrive hver gang!

3 kommentarer:

  1. Så fin gave du fikk. Du får mye morro her :-)

    SvarSlett
  2. Heldiggris! Nå kan du nyte helga i fulle drag; strikketøy OG sjokolade.;)

    Ha en herlig helg!:)

    SvarSlett
  3. Så bra at gaven falt i smak! :D

    SvarSlett