mandag 22. november 2010

Award


Jeg har fått en award! Tusen takk til Vigdis med bloggen Vigdisalbum. Nå gleder jeg meg til å gi denne awarden videre. Først må jeg fortelle om tre ting jeg liker å gjøre.

1. Jeg liker å være kreativ.
Joda, ett ganske stort og omfattende punkt, men egentlig ganske enkelt. Jeg blir glad når jeg får til noe jeg kanskje har tenkt på lenge, eller hvis jeg lager noe jeg er superfornøyd med. Er veldig glad i å hekle, strikke og sy. Koooooser meg når jeg får fred og ro til å kun tenke på akkurat det.

2. Jeg elsker å tilbringe tid med mine nærmeste.
Det å kunne besøke familie, ta en kopp kaffe med ei venninne eller en lang telefonsamtale med noen som bor langt borte er noe av det beste som finnes. Jeg setter skikkelig stor pris på min familie og mine venner!

3. Jeg liker å høre snøen som knitrer under føttene når det er skikkelig kaldt.
Jeg er glad i gå tur når det er stjerneklar himmel (gjerne fullmåne), isende kaldt og knirkende snø. Det gir meg ordentlig julefølelse!

Jeg skal i tillegg vise dere ett favorittbilde. Det synes jeg er veldig vanskelig, men må vel bare velge et :-)


Det ble dette bildet fordi det minner meg om en sensommerdag da jeg og broren min gikk en fototur. Det minner meg også om fotokurset jeg og mamma var med på i høst.

Nå skal jeg sende awarden videre til tre fine blogger, og de jeg falt for i dag ble:

1. Pringeling - hun er ei knall jente som gjorde min skolehverdag så mye enklere! Dessuten viser det seg at hun er skikkelig kreativ både med pinner og symaskin.
2. Netta - hun har en skikkelig trivelig blogg, og deler så mye fint med sine følgere. Tusen takk for alle de fine kommentarene du legger igjen hos meg, det setter jeg pris på :-)
3. Ulla-Bella - Hun lager så utrolig mye fint! Det er så gøy å følge bloggen hennes, det dukker ofte opp noe nytt og kreativt der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar