lørdag 19. februar 2011

Inka-sjal uten Inka

Forrige uke ble jeg sittende å "surfe" på Garnstudios sider etter inspirasjon. Da kom jeg over dette sjalet. Nå var det lenge siden heklekroken hadde gått seg varm, så det var på tide. Jeg heklet like godt to sjal mens jeg var i gang. Det første ble heklet i Nepal på krok nr 5. Jeg vil tro det finnes ei søt lita frøken som kan passe det en dag, altfor lite til meg hvertfall. Ikke helt mine farger heller, så kanskje like greit.


Det andre heklet jeg i ett grønt garn jeg hadde liggende uten magebelte, så husker dessverre ikke hvilket garn det er. Byttet til krok nr 10, og det passer meg perfekt. Fargen er litt mer diskret også, så dette blir brukt!


Vil nok bli flere slike sjal senere, de var enkle og gikk fort på kroken. Anbefales.

1 kommentar: