fredag 4. mars 2011

Ny PC

Min forrige PC måtte dessverre gi tapt under søndagens 3-mil! Da var det bare én ting å gjøre, bestille ny. Denne gangen ville jeg ha en liten og lett sak som ikke tar opp hele stuebordet. Det var da jeg kom over en herlig mini-PC, nemlig en Acer Aspire One HAPPY! Etter mye venting og lang transporttid på grunn av dårlig vær, kom jeg hjem til ei søt lita eske i dag.

Dagens lekse: Back-up er ikke for pyser! Shame on me!

En HAPPY PC er jo selvfølgelig lilla.


Bildene er hentet fra www.netonnet.no

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny pc! Og for en hærlig farge :) Backup ja, det kan jo være kjekt å ha...for det har nemlig jeg også lært... Kos deg med den nye pc'en, og ha en super helg! Klem :)

    SvarSlett
  2. Gratulere med ny maskin. Den var søt :). Jenta mi har også en mini acer, men vet ikke om den heter happy,, Den er i alle fall eplegrønn :).

    Takk for koselig kommentar hos meg. Har sett nedover siden din og ser du får mye av arbeidet ferdig,, det gjelder antakelig genseren også :).

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett