fredag 15. april 2011

Påskeferie!

I dag startet den mye etterlengtede påskeferien her i huset. Lenge siden sist vi har hatt fri så lenge sammenhengende. Selvfølgelig er ikke været på vår side! Det er meldt vått og grått hele påska. Det får så være, jeg skal kose meg uansett! Enda bedre grunn til å sitte inne med strikketøy og snop kanskje? 


I går var jeg på biblioteket og lånte to bøker; Myk start og Babyglede. Det får man kalle årets påskelesning! Babyglede har jeg ikke vært borti før, men syntes den hadde en god del greie oppskrifter til ting jeg kan sy både til oss og våre venners barn. 

Da passer det godt at jeg fikk pakke i posten i dag. Glidelåsene fra Etzy-butikken Zipit! Må si det gikk fort, bestilte på søndag og i dag var de her. 125 glidelåser i herlige farger. Nå må bare hobbyrommet bli ferdig! 

 

Ønsker dere en fortreffelig fredagskveld!

2 kommentarer:

  1. Å så deilig med påskeferie og så flott at du har sørget for at du har noe å gjøre dersom været ikke slår til. De glidelåsene så kjempefine ut, også så mange da. Den nettsiden må jeg innom en tur :-)

    Jeg skal jobbe mandag så er det påskeferie her også. Vi blir litt på hytta og litt hjemme, deilig å få ordnet litt i hagen når man har fri. Her er det meldt fint vær så vi håper å få vært litt ute...

    Ønsker deg en super ferie!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Alt vær er nyttig: sol = godt utevær, regn/gufs = godt strikkevær! God påske til deg! :)

    SvarSlett