mandag 13. februar 2012

Mange baller i lufta

Ja, da har jeg atter en gang alt for mange prosjekter på gang! Lista inneholder Mariusgenser, monsterbukse og fire par strømper. Det er fire prosjekter for mye for min del... Fare for at noe av det aldri blir ferdig. Har en boks med slike ting på hobbyrommet. Påbegynte prosjekter...

Skal prøve å ta meg selv i nakken og fullføre alt! Buksa blir muligens ferdig i dag. Hvis jeg klarer å bestemme meg for hvilket monster jeg vil ha på den da. Det ser dårlig ut for Mariusen, det er jo så kjedelig å strikke bare blått! I det som føles som en evighet! Armene er ferdige, "bare" bolen igjen. Strømpene er fra nøstebarn. Begynte med fire forskjellige farger, slik at jeg "må" strikke fire til i samme farger. Skal nok gå bra, de er så små og går veldig fort å strikke.

3 kommentarer:

  1. Mykje fint arbeid framfor deg ser eg. Men slik som dette er det mange som har.

    SvarSlett
  2. Uff,æ tørr ikke tenke på kor mange ufo'er æ har ligganes..
    Har så lyst å strikke en Marius-tunika til lilletuppa,men den ville aldri blitt ferdig vesst æ sku gjør det sjøl...enig med dæ at det e kjedelig med så mye strikk i èn farge.. ;) Men det bli jo så fint når det e ferdig! Så come on,dette klare du :) Du e mye mer disiplinert enn mæ,det e æ sikker på!

    SvarSlett
  3. Du e så flink at det der e gjort i en svosj!
    Plutselig må du finne nye prosjekta :)

    SvarSlett