søndag 19. september 2010

Helgas innsats

Helgen til nå, har bestått av trivelige besøk, strikking og avslapping. Jeg har fått festet tråder på to små-prosjekter jeg har hatt liggende ferdig-strikket, nøstet opp litt garn og begynt på heldressen fra nøstebarnboka. Gleder meg som en unge til den er ferdig! Noe sier meg at det vil ta mye lengre tid enn hva jeg har tålmodighet til... 

Bellas #2 i lys lilla Nepal
Herlig duskelue
Oppskriften på duskeluen fant jeg her!

I går hadde jeg mine søte småsøsken på frokostbesøk. Etter at rundstykkene var spist opp og bordet ryddet, gikk vi oss en liten tur langs en tursti her i bygda. Stien er laget med tanke på at rullestolbrukere skal ha tilgang til naturen. Kjempefint tiltak!



Nå skal jeg fortsette på heldressen før jeg gjør noe til gangs. Nyt søndagen! 


7 kommentarer:

  1. Duskelua var kjempesøt. Jeg digger Bellas, stort sett det jeg strikker for tiden. De blir så flotte og gode på håndet. Men sliter litt fremdeles med at jeg må følge oppskrifta omgang for omgang, så det er ikke noe man strikker på når man skal være sosial. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. digger de vottene, og lua var stilig!! Ser ut som en virkelig flott tursti. Skulle hatt flere slike som er tilrettelagd rundt om kring, jobber meg personer som bruker rullestol, og ser at det er mye som burde forandres! Ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  3. Koselig at du vil være med i min give away :) Lykke til :)

    Ha en fortreffelig søndag!
    Klem Karina

    SvarSlett
  4. hei=)
    Så hyggelig at du vil være med på give awayen min=)

    Flotte strikkeprosjekter du har ferdigstilt!=) De dressene fra nøstebarna er så herlige=) Gleder meg til å se resultatet=)

    Ønsker deg en strålende ny uke=)

    SvarSlett
  5. Så morro at du har fått gjort unna noen små prosjekter i helgen...De vottene er bare kjempe flotte...Tenker at jeg må få strikket noen sånne også...

    Dette er ett nytt bloggbekjentskap for meg så jeg gleder meg til å følge deg videre:)

    SvarSlett
  6. Oi så fine ting du har laget! Veldig kjekt å bli ferdig med så mye ting på en gang, da!
    Ha en fin dag,
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  7. Hej :)
    Sikke fine vanter, dem kunne jeg godt tænke mig at strikke...
    Må jeg spørge hvor opskriften findes?

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlett