fredag 15. oktober 2010

Nå er det mandag snart...

...men først er det helg! Disse ukene flyr av sted, og julen kommer nærmere og nærmere. Kjenner jeg gleder meg veldig til kvalitetstid med familie og venner, god mat og rolig stemning. I år har jeg lyst til å slenge meg på strikkede-julekuler-bølgen! Spørs bare om jeg ikke er nødt til å kjøpe boka til Arne og Carlos. Julekulene er så fine!



I går tror jeg postmannen fant ut at han skulle sjekke hvor god plass jeg hadde i postkassa mi, for den var full! Hele 4 pakker hadde funnet veien til meg, og jeg som eeeeelsker å få pakker i posten. 

Det var to garn-pakker, en pakke med glidelåser jeg kjøpte av ei på uformelt samt gaven jeg vant på en giveaway Netta hadde på bloggen sin. Sjekk den fine gaven, skulle ønske jeg kunne blogge lukt, for den lukter himmelsk lavendel. Tusen takk!


God helg

6 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se julekulene dine:) Jeg har fått beskjed om at boka ligger på posten, håper bare jeg rekker å hente den i dag!! Takker også for at du deltar i mitt store julekalenderlotteri og ønsker deg fortsatt en strålende høst!!

    SvarSlett
  2. Hei:)

    For en utrolig koselig blogg du har:) Helt fantastisk! Nå ble vi glad:) Vi blogger ikke om strikking selv, mest om gamle skatter. Men, vi har en mormor som i alle har strikket og strikket og strikket, så det betyr veldig mye for oss. Vi strikker selv også:) Du er jo bare så flink og kreativ:) La oss til som følger vi! Håper det går bra?:) Vi blir alltid veldig glad for nye følgere, så hvis du vil må du gjerne legge deg til:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett
  3. Så koselig at du likte gaven. Jeg har såpene fra Durance selv og de lukter helt nydelig. Den lille lukteposen kjøpte jeg i Provence i sommer, jeg har en selv og den ligger i undertøyskuffen og gir det lille under en nydelig lavendellukt :-O

    Jeg gleder meg til å se julekulene dine :-)

    Ha en god helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Hei,

    Kjempe fin og kreativ blogg du har, jeg har kikket meg litt rundt og snoket litt gode ideer. Fant bloggen din gjennom Nesheimhuset.

    God helg fra Nøtterøy

    SvarSlett
  5. Så morro med 4 pakker i posten:) Den boka med julekuler tror jeg selger bra om dagen:))

    SvarSlett
  6. Jeg var så heldig å høre et foredrag med Arne og Carlos under Gave og interiørmessa på Lillestrøm i august:) Og så hadde de en egen stand med julekulene sine.

    SvarSlett