torsdag 20. januar 2011

Dagslys og andre planer

Nå synes jeg helt ærlig at det har vært mørketid lenge nok! Gleder meg sånn til den dagen det er dagslys mens jeg er på tur til jobb, for ikke å snakke om sol! Kjenner på kroppen at mørket har regjert lenge nok for denne gang.

Mimrer om en sen sommerkveld i fjæra
Det har skjedd lite på hobbyfronten siden sist. Dette har nok noe med at jeg sliter med å finne ut hvordan jeg skal innrede hobbyrommet mitt. Her er det ikke snakk om moderne interiør og freshe farger! Nei, i dette tilfellet er det rent praktisk jeg tenker på. Hvor mye bordplass trenger jeg, mange hyller? Skal vi bruke hobbyrommet til gjesterom også? I såfall er det enda mer å ta hensyn til. Jeg er opptatt av å ha system i ting, så noe sier meg at dette kan bli litt av ett prosjekt. For her skal det organiseres! Tror jeg skal legge det på is en stund til, så går det vel opp ett lys for meg snart. Strikkepinnene blir brukt til småprosjekter mens jeg har hodet i bløtt ;-)

Her om dagen var det trekning av giveaway hos Anne, og gjett hvem som var den heldige vinneren! Er så spent på hva gaven inneholder, jeg bare elsker slike spennende overraskelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar