søndag 6. mars 2011

PC-cover/etui

Som jeg fortalte tidligere fikk jeg min nye PC denne helgen. Den er så liten og lett at jeg tror den kommer til å følge meg på farten ganske ofte. I den sammenheng må jeg ha noe rundt den, for å skåne den for veskas rot og skitt! Hev meg rundt og strikket et "etui" i hui og hast.

Fant ingen oppskrift som passet til mini-PC på internett, så da måtte jeg lage etter eget hode. Oppskriften kan jeg legge ut her senere dersom noen er interessert :-)


Info:
Oppskrift:      egen
Garn:             ca 50 gr DROPS Lima
Pinner:           4,5 mm og heklekrok 5 mm
Også brukte jeg 4 knapper

5 kommentarer:

  1. Stemmer ja til oppskrift. En slik har jeg også lyst å lage:):) Knallflott!!

    SvarSlett
  2. Genialt! Har planer om et etui til min 12-tommers pc også, men er fortsatt i tenkestadiet. Lurer på om jeg bør fore med bomullsstoff for at ikke garnet skal loe slik... Takk for titten!

    SvarSlett
  3. Nydelig! Og enda finere i virkeligheten. Du er så flink!

    SvarSlett
  4. så flott etui! Og takk for at du e me på give awayen :)

    SvarSlett