onsdag 20. april 2011

Hobbyrom og voksipose

Hobbyrommet er ferdig! Deilig med ett eget rom å rote på, og påskeferien kunne ikke passet bedre. I dag har jeg nemlig hatt tid til å sy min første voksipose!


Siden vi får en tidlig sommer-baby, er denne foret med en tynn sommerdyne. Vil tro jeg hiver meg rundt og lager en vinterversjon også! Stoff har jeg kjøpt fra Stoff og stil mens dynen kjøpte jeg på Jysk. Ytterstoffet er brunt cordfløyel mens innsiden er deilig flanell. Oppskriften kom jeg frem til ved å mikse forskjellige tips fra det store internett, googlet rett og slett etter det.

Til sammen har posen kostet ca 250,- i materialer. Har da kjøpt den billigste dynen.

Nå skal vi kose oss med tv og påskesnop! Ønsker dere en fin-fin påske :-)

1 kommentar:

  1. Så flott pose! Den blir nok super :)
    Lekker farge - jeg er veldig glad i brunt.. ;)

    Ønsker deg en flott påske,
    klem

    SvarSlett