søndag 5. juni 2011

Totalt fraværende!

Oi oi oi, over en måned siden forrige innlegg. Hva skjer? Jo, tiden går alt for fort. Her må det skjerpings til.

Hvordan går det med dere? Leser at det er mange som "sliter" med varme i disse dager. Det er et problem vi dessverre ikke har, her i strøket fyres det i vedovnen igjen - i juni!

På hobbyfronten har det vært relativt rolig. Jeg har fått strikket litt innimellom, legger det ut her etterhvert. Har hatt besøk av ei god venninne, hun hadde med seg masse strikka klær til snuppa! Skal legge ut bilder av det også, må bare få vasket det opp. Hun hadde også med seg FIMO-leire, så nå er jeg bitt av den bassillen også. Vi fikk laget noen perler og knapper, kjempegøy! Så nå har jeg bestilt leire og noe utstyr. Skal ta meg en runde på Etsy og bestille former og annet gøy, masse fint der!

Formen har ikke vært på topp, så fritiden har blitt brukt til å sove. Nå starter heldigvis permisjonen på tirsdag så nå er det ikke lenge igjen! Vokser fort og magen begynner å bli tung å bære.

Det var en liten oppdatering fra meg. Avslutter innlegget med bilde av London-gave til snuppa fra noen gode kolleger av meg. Ønsker meg slike selv!


Håper dere har en flott søndag!

1 kommentar:

  1. Godt å se at du e innom igjen ;)
    Men skjønne godt at det blir lenge mellom hver gang nu. Spent på å se ka du har laga av FIMO.

    SvarSlett