fredag 17. juni 2011

Salg!

Bildet er hentet fra www.stoffogstil.no
I dag kom det et trivelig lite reklameblad i postkassa, nemlig fra Stoff og stil. Sommersalget er i gang, og da er det ikke annet å gjøre enn å sette seg ned og bestille. Det var så mange fine stoffer i freshe farger og mønstre å velge mellom. Tror nesten jeg vil ha mer! Gleder meg som en unge til den pakken kommer!

Mens jeg hadde VISA-kortet fremme kunne jeg like gjerne ta meg en runde rundt på disse nettbutikkene (farlig). Fikk blant annet bestilt en materialpakke fra Pickles. Skal prøve bomullsgarnet deres for første gang, er spent på hvordan det er. Hva det skal brukes på får dere se senere, skal nemlig være en bursdagspresang til ei lita frøken som har bursdag i august.

Nå er det på tide å klappe sammen PC-en og trekke ut i sola igjen. Ønsker dere ei flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar