mandag 7. november 2011

Marius-smekke

Jeg gikk gjennom prosjektene mine på Ravelry i helgen, måtte ha ett lite tilbakeblikk. Opprettet profil der i fjor, og det er masse jeg har glemt at jeg har strikket. Denne marius-smekka for eksempel.


Profil på Ravelry er noe alle strikkere/heklere burde ordne seg! Først og fremst er det skikkelig kjekt å ha fullstendig oversikt over prosjektene sine. For du kan legge inn bilder, hvor mye garn du har brukt, pinnestørrelse osv. Nettstedet er også en stor kilde til inspirasjon. Det ligger tusenvis av oppskrifter der! Kjekt at man også kan se hvordan andre har brukt oppskriftene.

Du må gjerne legge meg til som venn (hanmik), alltid gøy å se hva andre lager!

2 kommentarer:

  1. Noe så søtt! ELsker fargene og idèen! :)

    SvarSlett
  2. Den var kjempesøt:) Tror jeg må tyvlåne den ideen. Har konto på ravelry, men har til nå bare brukt det får se på oppskrifter. Kanskje jeg også må begynne å legge inn mine prosjekter der:)

    SvarSlett