søndag 11. desember 2011

Julegaver og blogging fra mobil

Synes alt for ofte at innleggene mine inneholder en setning der jeg beklager at det har vært lite oppdateringer, begynner å bli flaut jo! Saken er nemlig slik, som med de fleste hobbyblogger nå før jul, at jeg kan ikke vise frem så mye av det jeg lager. Det meste skal jo gis bort i julegaver.

Her går våde strikkepinner og symaskinen varm om dagen. Kjempegøy! Er vel ferdig med det meste som skal under ett tre på julaften, men noe finpuss gjenstår. Ligger vel såpass innenfor skjema at jeg strikker på en lue til Maja nå. Fant oppskriften hos Trude, og den tror jeg passer perfekt til å bruke i vogna når hun skal sove. Strikker den i Mor Aase babyull (grå). Tror faktisk jeg blir ferdig i kveld!

Noen her som blogger fra mobiltelefonen (android)? Lurer vel egentlig bare på om det er en grei løsning? Med tanke på bilder og slikt... Hadde kanskje vært enklere å laste opp bilder hit hvis jeg blogget fra telefonen. Bruker dere en app? Kom gjerne med tips!





1 kommentar:

  1. Har lagt inn noen få innlegg med android. Da har jeg brukt appen "Blogger". Tror jeg sleit med at jeg ikke fikk til å legge inn flere bilder i samme innlegg, men det kan nok ha med å gjøre at jeg ikke er så dreven på det. Ellers en super løsning :)

    SvarSlett