tirsdag 31. januar 2012

Nøstebarnstrikk

Boka Strikk til Nøstebarn er en absolutt gjenganger her! Har ikke tall på hvor mange plagg jeg har strikka fra den boka, angrer ikke ett sekund på at jeg investerte i den. Har nok alltid ett prosjekt med inspirasjon derfra på pinnene. Nå har jeg faktisk tre! Begynner å hope seg opp med uferdige strikkeprosjekter, rett og slett fordi jeg har så lyst å strikke ALT! Ser jeg noe jeg liker, må jeg begynne på det med en eneste gang. Det blir det mange UFOer av!

Akkurat nå holder jeg på med Mosters babystrømper, i tre forskjellige farger. Kjekt å ha liggende til barselgaver og slikt noe. Maja har jo selvfølgelig også ett par. I rosa! De matcher heldressen jeg strikka i høst.



2 kommentarer:

  1. Så fine, flinke du! Skjønner at det er strikking man skulle lært seg...

    SvarSlett
  2. Enig med deg, den boka er et must! Kjekk gave, dette her! :)

    SvarSlett